piątek, 22 czerwca 2012

Friday!

Siemaneczko!
W końcu nadszedł wspaniały piąteczek   
Ocenki wystawione, nie ma źle - przedmioty, które mi odchodzą ogarnięte na 4 i 5.
Teraz czas na wymarzony weekend. Chciałabym obejrzeć jakiś film z chłopakiem, ale nie bardzo wiem jaki.. Jeszcze nie widziałam Mamma mia! Zastanawiam się czy mój Adaś to zniesie? :)
Poszukam, co słychać w świecie filmów i może poczytam urodzinową książkę Zabójstwo Rogera Ackroyda Agathy Christie. Uwielbiam jej książki! 



Miłego weekendu, bye! (:

6 komentarzy:

  1. to legginsy ;P po prostu je podwinęłam ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny masz blog wiesz?Na pewno będę tu częściej zaglądać :D!PS.Obserwujemy??? ^^Buziaaki:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar wybrać się na "Czarnobyl. Reaktor strachu", ale nie wiem co z tego wyjdzie :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co do filmów to polecam Szkołę uczuć. ;) Bardzo wzruszająca historia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym przeczytała jakąś dobrą książkę... Na pewno przed wyjazdem nad morze w kilka się zaopatrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne są jej ksiązki .;) ale dawno nie czytałam.

    Oj. może kiedyś skończysz je. Ja to też ledwo sie do tego zabrałam. leżały i leżały. ale stwierdziłam, że nie mam spodenek więc dokończyłam sobie.;p

    OdpowiedzUsuń