poniedziałek, 25 czerwca 2012

nothing..

Hejka wszystkim :)

Wczoraj nie pisałam, bo przespałam cały dzień, gdyż w sobotę byłam na osiemnastce kolegi. Było bardzo miło i zabawnie, bo na imprezie była tylko nasza spora, osiedlowa paczka :) 
Oczywiście przed urodzinami złożyłam Tatusiowi życzonka i dałam Mu torbę pełną jego ulubionych słodyczy, było w niej naprawdę wszystko! Tak więc sobotni dzień zleciał baaardzo przyjemnie i po mojej myśli :)
A dziś jak to w poniedziałki - szkoła, ale to nic istotnego, tak więc nie będę się rozpisywała i zanudzała.
Muszę kończyć, bo zaraz wychodzę na spacer, a nie mam jeszcze ciuszków przygotowanych.
Jeszcze tyko zdj. moich ćwiczonek, które miałam Wam pokazać: 


                                   





Poziomów jest 9, ale nie będę wszystkich tu wrzucała. Dla ciekawych - są to ćwiczenia tzw. ABS :) Bye bye !

3 komentarze:

  1. Fajny blog.

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają na bardzo męczące jednak wole kręcić hula hopem:D
    zapraszam http://candyleopard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń